Architects‘ Darling 2019: GEZE vinder dobbeltpris

GEZE sikrede en plads som en af de vigtigste producenter inden for byggebranchen to gange ved Architects' Darling Awards 2019. Som del af industriundersøgelsen foretaget af Heinze GmbH blandt over 2000 arkitekter og planlæggere modtog GEZE den eftertragtede sølv og bronzepris i kategorierne ”Sikkerhedsteknologi og adgangskontrolsystemet” såvel som ”Automatiske døre”.

Fokus: Sikkerhed og komfort

GEZE rådgiver arkitekter løbende under hele projektets livscyklus. Eksperten inden for dør-, vindues- og sikkerhedsteknologi tilbyder ikke alene individuel rådgivning om de enkelte produkter i alle faser af projektet. Virksomheden i Leonberg har altid modtaget en række priser for sin sikkerhed og adgangskontrolsystemer. Et eksempel på det er GEZE Cockpit: et innovativt bygningsautomatiseringssystem, der intelligent netværksstyrer GEZE produkter fra områderne dør-, vindues og sikkerhedssystemer. Det betyder ikke alene mere sikkerhed men også mere komfort og det kan bedre betale sig økonomisk.

Vi er utroligt glade for at vinde igen på Architects' Darling 2019. GEZE støtter arkitekter som partnere i forbindelse med planlægning og implementering af beboelsesbygninger. Vi fremmer også digital netværksstyring af bygningsteknologi i fremtiden og vinder i hele verden med intelligente og innovative produkter.

Gabi Bauer, Chef for international marketing hos GEZE GmbH

Fremragende: automatiske døre

Automatiske døre har stor betydning for mange arkitekter. De er ofte at finde i indgangsområder i bygninger og har en betydning for de besøgendes første indtryk. Det var især glædeligt, at GEZE formåede at score point blandt anerkendte arkitekter og modtage priser med bronze Føniks for sine skræddersyede løsninger inden for automatiserede døre.