GEZE: F 1200+ vinduesdrev modtager ”German Innovation Award 2020”

”German Innovation Award” tildeles tværsektorielle produkter og løsninger, der er særligt overbevisende med hensyn til brugerfordele og økonomi. I 2020 modtog GEZE den eftertragtede pris for det innovative F 1200+ vinduesdrev i kategorien ”Excellence in Business to Business - Building & Elements”. Prisen uddeles af ekspertudvalget fra det tyske designråd, som blev grundlagt i 1953 på initiativ af Forbundsdagen for at fremme konkurrencedygtighed blandt tyske virksomheder.

Innovativ vinduesteknik fra GEZE

German Innovation Award

German Innovation Award © German Design Council

”Vi er stolte over at modtage prisen ”German Innovation Award 2020”. Prisen beviser, at GEZE er en af de mest innovative leverandører i B2B-sektoren og at Geze har et vinderprodukt i vinduesdrevet F 1200+​​​​​​​, som er unikt på markedet lige nu,”siger Sven Kuntschmann, segmentleder for vinduesteknik hos GEZE GmbH. Med GEZE F 1200+​​​​​​​​​​​​​​ præsenterer virksomheden et intelligent drev, som gør, at store dreje/kip-vinduer let kan åbnes automatisk eller endda manuelt. Det intuitive betjeningskoncept gør det muligt for brugere såsom hotelgæster eller sygehusbesøgende at håndtere det sikkert, selv uden forudgående oplæring.

GEZE F1200 +: betjener nemt høje vinduer i rummet