GEZE Kina: Nyt salgshovedkvarter i Shanghai åbner officielt

Den 6. juni 2019 åbnede GEZE Kina det nye, centralt placerede salgshovedkvarter i Shanghai. Det nye område i Xujiahui i hjertet af Shainghai tilbyder vores kinateam et åbent og kommunikativt miljø, hvor det kinesiske marked kan udvikles yderligere og kunder kan rådgives og søge støtte hele vejen igennem bygningens livscyklus. Den centralt placerede bygning, der åbnede for blot to år siden, er del af en gigantisk teknologi og researchpark og et inspirerede miljø for vores innovative produkter og ydelser.

Centalt, inspirerende og fleksibelt – det nye GEZE Kina hovedkvarter

© Tang Wei / GEZE GmbH

Det nye kontor er GEZE Kinas nye hovedkvarter for salg og marketing, som tilbyder masser af plads til management, salg, præsalg, marketing, produktmanagement, kundesupport, salgsaktiviteter og teknisk og administrativ support. Partnere og venner i virksomheden kan opleve hele GEZE´s portfolie med de seneste trends i den nye ejendom.

Åbningsceremonien kombinerer innovation, tradition og fremtid

Distributører, regionale salgsmanagerer og alle Shanghais ansatte blev inviteret til den store åbningsceremoni den 6. juni 2019. Gæsterne var allesammen enige om, at de er vilde med det nye kontors design og med showroom, der er præget af klare linjer og meget internationalt. Endnu et plus: Et besøg på de nye webside er nu langt mere behageligt for dem og deres kunder.

Blandt de kulinariske højdepunkter var de hjemmeladede kinesiske Zongzi risdumplings, der traditionelt uddeles til den store Duanwu Dragon-bådfestival sammen med søde cupcakes med GEZE´s logo. Et visuelt højdepunkt ved ceremonien var de mange særlige blomstergaver, som vi fik fra vores salgspartnere.

Med flytningen af salgshovedkvarteret til hjertet af Shanghai investerer GEZE yderligere i den asiatiske region og implementerer bygninger, der er værd at leve i.

Herbert Yuen, Managing Director GEZE Kina