GEZE MSW Comfort modtager den eftertragtede Iconic Award 2020

GEZE modtag ”Best of Best” Iconic Award i år i ”væg, gulv, loft-kategorien” for design og funktionalitet ved sine MSW Comfort automatiske gulvlåseenheder. Iconic Awards: Innovative Interior er en af de mest velrenommerede priser inden for interiør design og interiør arkitektur. Prisen uddeles hvert år af German Design Council.

I 2019 gennemgik juryen for Iconic Awards: Over 500 fremsendte projekter til Innovative Interior-prisen. MSW Comfort gulvlåsenheden imponerer uafhængige driftsvirksomheder og eksperter inden for design, detailhandel og medierne og var en af de i alt 30 deltagere, der modtog prisen. ”Vi er virkelig glade for at vinde 'Best of Best' Iconic Award. Prisen nyder international anerkendelse og viser, at MSW Comfort er en af de mest relevante innovative tiltag inden for design,” siger Gabi Bauer, International Marketing Manager hos GEZE GmbH.

Festlig præsentation af prisen

Ejendomskonsulent Timothy Winkelhag ved prisuddelingen til ICONIC AWARDS 2020: Innovativt interiør til MSW Comfort i Köln

Den 12. januar 2020 modtog vores objektkonsulent Timothy Winkelhag ICONIC AWARD 2020-prisen: Innovative Interior "Best-of-Best" for vores MSW Comfort i kategorien ”Vægge, gulve, lofter” i kunstforeningen i Köln.

”Vi er virkelig glade for at vinde 'Best of Best' Iconic Award. Prisen nyder international anerkendelse og viser, at MSW Comfort er en af de mest relevante innovative tiltag inden for design.

Gabi Bauer, International Marketing Manager hos GEZE GmbH

Klart, konsekvent design for høje visuelle forventninger

MSW Comfort holdt helt i glas, lukket

MSW Comfort holdt helt i glas, lukket © Jürgen Biniasch / GEZE GmbH

Store og mobile glasskydevægssystemer er ideelle til design af shops og kontorlandskaber i høj kvalitet. MSW glassystemer passer perfekt til moderne store butiksdesign. Det klare design understreger arkitekturen i moderne bygninger med et miljø i høj kvalitet. GEZE udviklede MSW Comfort låsemekanismer til enkel, sikker låsning og oplåsning af shop- og bygningsfacader.

Let at drifte og lette af flytte omkring med

MSW Comfort

MSW Comfort © Jürgen Biniasch / GEZE GmbH

MSW Comfort er en automatisk gulvlåsningsenhed, der aktiveres helt enkelt ved at bevæge skydepaneler og sikkerhedslåse til at låse dem til gulvet og låse dem op igen. Brugen er utroligt enkel og kræver ikke meget energi. Takket være den integrerede knapprofil er ingen af driftselementerne synlige, når systemets forside er lukket. Det nye låsekoncept fra GEZE er kendetegnet ved et klart og konsekvent design. I en lineær og delvist segmenteret butiksfacade er ingen af låseelementerne synlige foran på skydevæggene. Det mindsker også risici for, at låsemekanismer bliver forsøgt brudt op udefra og at ydre elementer beskadiger jalousierne.