GEZE på efa 2019

Elektrificerende: Vi vil udstille igen på dette års efa-messe, hvor elektronikbranchen mødes midt i Tyskland. Vi præsenterer vores intelligente løsninger for moderne bygningsteknologi i hal 5, stand E37.

GEZE på efa 2019: forbinde ekspertise – bygge løsninger

At skabe bygninger værd at leve i: det er vores mål. Vi viser hvordan det gøres som udstiller på dette års efa i Leipzig. Messen Electrical Engineering, Building Systems, Light and Energy afholdes den 18.-20. september 2019. GEZE vil blive afholdt i hal 5, stand E37 og præsentere innovative produkter og løsninger til moderne bygningsteknologi, der støtter kunder og partnere i hver eneste fase af bygningscyklussen. Fra intelligente dør-, vindues- og sikkerhedssystemer til intelligent vinduesteknologi og komplette hold-åbent systemer med trådløs udvidelsesløsninger til brandbeskyttelsesdøre.

Kom forbi og find ud af mere om innovative bygninger og rumautomatisering i kombinationer med intelligent bygningsteknologiløsninger. Vi glæder os til dig besøg.

Intelligent løsning: GEZE Cockpit åbner nye veje til bygningsautomatisering

Intelligente bygninger er kun virkelig intelligente, hvis døre og vinduer er integreret automatisk i bygningssystemet. Det er det, som GEZE Cockpit  forsøger at opnå: det første intelligente dør-, vindues og sikkerhedssystem. Den enesående netværksstyring af dør- og vinduesteknik med moderne software og åbent interface åbner op for nye veje til bygningsautomatisering for planlæggere og operatører, sikrer stor effektivitet, sikkerhed og brugervenlighed.

Prisvindende trådløs hold-åbent systemer til branddøre

GEZE FA GC 170 trådløs udvidelse  tilbyder ekstra sikkerhed og brugervenlighed til hold-åbent systemer. Komponenterne til de trådløse løsninger, der allerede har modtaget flere priser, er let at forbinde til eksisterende systemer. Det kræver ikke, at der skal trækkes separate ledninger til loftmonterede detektorer eller manuelle udløsningsknapper – det er især praktisk ved eftermontering til eksisterende bygninger og i fredede bygninger. Systemet fungerer selvfølgelig sammen med GEZE Cockpit.

Sundt indendørs klima – sikker røg- og varmeudsugning

Vores vinduessystemer skaber et sundt indeklima og øger bygningens sikkerhed. Fra åbnings- og låsesystemer til intelligente kontrolcentre for røg og varmeudsugningssystemer eller elektriske åbningsenheder med flot design, vinduesteknologi fra GEZE sammenbringer flere krav til vinduer til support af den daglige ventilering og brandsikring.

Sikkerhed først: nødudgangssystemer kontrollerer adgang og øger sikkerheden

Når det handler om døre, så er der en spænding mellem sikre nødudgange og beskyttelse mod uønskede personer, som bygningsoperatører let kan løse ved brug af nødudgangssystemteknologi  sammen med bygningskontrolsystemer. Intelligente dørkontrolenheder og innovative låseelementer fra GEZE kontrollerer flugtdørenes låse i tilfælde af en nødsituation samt under almindelig brug.

Stille og pålidelig: Vores nye TS 5000 SoftClose dørlukker

Den nye GEZE TS 5000 SoftClose kan lukke døre sikkert og samtidig blødt – meget stille og uden larmende låsning eftersom vores ”soft” dørlukker optimerer låseprocessen. Den er særligt velegnet til klinikker, hoteller eller lejlighedskomplekser, hvor smækkende døre kan være utroligt forstyrrende. GEZE TS 5000 SoftClose er kompatibel med alle varianter af GEZE TS 5000 serien og er let at udskifte med eksisterende løsninger uden ekstrakomponenter.

Læs mere om vores innovative produkter og løsninger til moderne bygningsteknologi: Besøg os på efa-messen for Electrical Engineering, Building Systems, Light and Energy i Leipzig. Du finder os i hal 5, strand E37 fra den 18.-20. september 2019. Vi glæder os til at møde dig!