GEZE udvider sin portfolie med Edora

GEZE har udvidet produktportfolien for karruseldøre på mange måder. Denne produktportfolie tilbyder nu den optimale løsning til enhver bygningstype og alle typer af indgange. Karruseldøre fra GEZE tilpasses individuelt til hvert enkelt projekt og er specialfremstillet efter kundernes specifikationer.

Indgangsområdet er bygningens ansigt udadtil og dermed af virksomheden. Et positivt visuelt indtryk bekræftes af dørsystemets fejlfrie funktionalitet i enhver situation, for eksempel hvis anvendelsesfrekvensen er høj. GEZE´s karruseldøre imødekommer disse krav og imponerer bygningsinvestorer og planlæggere samt operatører og brugere.

GEZE udvider sin portfolie med Edora

Nye karruseldørsløsninger © GEZE GmbH

Den nye karruseldørsløsning er udviklet i tæt samarbejde mellem GEZE og Edora. GEZE har udvidet sin egen portfolie gennem sine største interessenter i det Ankara-baseret firma Edora. Edora Otomatik Kapı Sistemleri San. Tic.A.Ş. er en renommeret producent af karruseldøre, automatiske skydedøre og hermetiske døre. Det tyrkiske firma har været pålidelig leverandør i mange år og begge virksomheder har opbygget et stabilt pålideligt partnerskab over årene. Sammen har GEZE og Edora succesfuldt færdiggjort et stort antal projekter, hvor automatiske dørløsninger indgik i Tyrkiet og Mellemøsten.

Siden starten af august har den fælles udviklingsportfolie været tilgængelig på udvalgte markeder med tre forskellige modeller. TSA 395 dørmodellen har et meget kraftigt drev og kan bruges med op til en diameter på 6000 mm. TSA 395 Multi varianten inkluderer også en integreret dobbeltfløjet skydedør (ECdrive) og muliggør således multifunktionel brug. TSA 355 basismodellen er karakteriseret ved gode priser/god ydelse og fuldender portfolien.

Karruseldøre tilbyder god beskyttelse mod energitab og træk eftersom de åbner og lukker samtidigt. Når du begrænser træk i indgangsområdet, kan området bruges til forretningsbrug mens larm, støv og snavs holdes ude. Den klare rummelige inddeling mellem udenfor og indenfor samt energibesparelsen tilbyder betydelige muligheder og betyder, at brugen af karruseldøre har endnu større fordele.

Læs mere om GEZE´s karruseldøre