Termisk adskilte automatisk skydedøre: Salgslancering af det nye ECdrive T2-system

Vi har forbedret ”all-rounderen” blandt GEZE´s skydedørsportfolio med nye ekstrafunktioner. Endnu bedre, stærkere, mere effektiv og mere bæredygtig: Det nye ECdrive T2 dørdrev ligger nu klar i butikkerne. Dets fleksibilitet gør det lettere for vores kunder og partnere at nå deres mål. I skydevægssystemer med isoleringsglas og termisk adskilte profiler tilbyder det komfort ,og det er et vigtigt bidrag til termisk isolering i facadeindgange.

ECdrive T2 med GCprofile Therm med fin ramme

Skydedørssystem med optimeret varmeisolering og tætning: Den smarte ECdrive T2 skydedørssystem med GCprofil Therm profilsystem.

© GEZE GmbH

Det er vores opgave og vores ansvar at skabe bygninger med så mange muligheder som muligt, der er i harmoni med mennesker og med miljøet. Med den nye ECdrive T2 har vi kombineret design frihed, design, barrierefri adgangskomfort, energieffektivitet, sikkerhed og forbundethed på en helt ny måde. Vi tilbyder skydevægssystemer med det nye ECdrive T2 dørdrev og holder fast i den energibevidste bygningstrend: med GCprofile Therm, det fintindrammede profilsystem, optimeret til at imødekomme høje krav til automatiserede skydevægssystemer.

Minimering af varmetag

Kvaliteten af varmeisoleringen i det nye varmeseparerede profilsystem reducerer i kombination med det nye ECdrive T2 varmetab i store glas skydedøre og især i shopfacader samt hospitalsindgange, hoteller, kontorbygninger, togstationer og lufthavne. Varmetransmissionskoefficienten i glasskydevægssystemer holdt helt i glas er betydeligt mindre end i konventionelle profiler og termiske broer undgås. Glastykkelse på 32 mm kan bruges som dobbelt eller tredobbelt isoleringsglas med Ug-værdier på henholdsvis 1,0 og 0,8.

Diskret dørdesign – lydløs bevægelse

Dørfløje med en vægt på op til 140 kg kan laves med valgfri dobbelt rulleenhed ved at bruge ECdrive T2. Det betyder for eksempel at højere fløjvægt grundet brug af flere isoleringsglas er muligt.

• Højden på drevdækslet er reduceret betydeligt til kun 100 mm
  • Dørdesignet er mere diskret og elegant
  • Bedre skinner til lys og for roligere bevægelser og en længere levetid for tunge dørfløje

Varmeseparerede automatiske skydevægssystemer

Hvis det nye ECdrive T2 med GCprofile Therm-profilsystem er kombineret med termisk adskilt vindueslys er resultatet et komplet dørsystem med optimeret isolering og tætning. Systemerne er suppleret af gulvskinne med dræn.

Fra den samme kilde

De termisk adskilte fint indrammede vindueslys er tilgængelige fra GEZE sammen med enkeltstående eller flere adskillere samt side facadepaneler. På den måde kan vi opfylde krav til designdørsystemer med maksimal transparens. Hvorfor? Fordi vi udvikler løsninger til vores kunders behov og giver inspirerende impulser, der tilbyder dem endnu flere fordele.

Sikker: Også mod ubudne gæster

For bedre tyverisikring, for eksempel under natlig drift, kan GCprofile Therm udstyret med en manuel og motoriseret rigellås. ECdrive T2 drevsystemet møder maksimal brugersikkerheds standarder i overensstemmelse med DIN18650-1/2 og DIN EN 16005.

Som alle automatiske døre fra GEZE er fuld forbundethed en anden meget stor fordel ved ECdrive T2 dørdrevsystemet.

Intelligente fordele

• Integration i BACnet netværksløsning med GEZE Cockpit bygningsautomatisering
  • Sikkerhed og komfort: central visualisering, drift og monitorering

Installering og vedligeholdelse: mere effektivt og behageligt

ECdrive T2 skydedørsdrev: Diskret og elegant drev look til dørfløje, der vejer op til 140 kg (fx grundet isolering med flerlagsglas).

© GEZE GmbH

Installering og tilkobling af ECdrive T2 dørdrev er hurtigt og let.

• Forborede huller med aflange huller
  • Let ledningsføring takket være integrerede ledningsføring, nyt service interface på drevet
  • Let at forbinde til serviceterminal eller Bluetooth interface

Individuelle servicekoncepter

Vi tilbyder fremragende service, der fortsætter længe efter leveringen af ECdrive T2 skydedørssystem. Som professionel partner for dørsystemer støtter vi automatiske døre igennem hele deres livscyklus med service og vedligeholdelse – naturligvis skræddersyet til at imødekomme dine behov.

Oplev GEZE´s skydedørs løsninger