Derfor er service vigtigt for GEZE
I den skandinaviske region er GEZEs mangeårige succes på markedet i høj grad pga. det høje serviceniveau. At blive mødt med et smil på telefonen, samt en kompetent og løsningsorienteret tekniker på installationsstedet, er nøglen til at gøre god forretning. Den meget dybtgående tekniske support, som salgsingeniørerne yder, er en særlig stolthed hos GEZE i Skandinavien. Med mange års erfaring løser de lokale salgsingeniører selv den mest komplekse situation.
Innovation er mere end tekniske produkter
Hos GEZE er det vigtigt at tilbyde mere end produkter til kunderne. Derfor betyder service hos GEZE meget mere end et smil. Med en omfattende portefølje af innovative produkter, vægter den globale leverandør vigtigheden af service. Teknisk support, professionel installation og vedligeholdelse er en stor del af den daglige forretning.
At sørge for, at produkterne bliver vedligeholdt og serviceret regelmæssigt, giver en længere levetid for produkterne. Det sikrer også, at produkternes funktionalitet er optimal, hvilket minimerer risikoen for ulykker på grund af forkert brugte produkter.
landschefen for GEZE Sverige, Fredrik Alvarsson.Teamwork er nøglen til høje kompetencer
Teamarbejde og vidensdeling er vigtigt for det daglige arbejde i serviceafdelingerne hos GEZE.
I Sverige består serviceteamet af en god blanding af erfarne folk, både fra mange år hos GEZE og fra andre lignende virksomheder i byggebranchen.
”Selvom teknikerne mest er ude hos kunderne for at yde service, så mødes vi jævnligt på kontoret for at dele vores viden. Det er en vigtig faktor for vores daglige arbejde, at vi kan hjælpe hinanden, lære os af hinanden og forbedre vores kompetencer til de mange fremtidige installations- og serviceopgaver. Når et projekt bliver for kompliceret, ved vi, at vi har en af de dygtigste GEZE-ingeniører i vores svenske team. Vi er stolte over at kunne dele mere end 20 års erfaring med vores kunder, når det er nødvendigt," siger Fredrik Alvarsson.
© GEZE
Kun det bedste er godt nok
På et marked med professionelle konkurrenter, et stort antal spillere, samt mange miljømæssige og juridiske krav, er det vigtigt at være på toppen af dit spil. Dette er kernetanken bag GEZE's service. I Norge yder serviceteamet gerne support både på stedet, på telefonen og i de lokale undervisningssfaciliteter. "Mange år med undervisning af vores partnere, i vores tekniske produkter, samt mange år med den bedste tekniske support overhovedet muligt, har vist, at det er det værd", siger den norske landechef, Hallvard Banken. I GEZE Norge består det tekniske support-team af 3 meget erfarne salgsingeniører. De har hver deres specifikke nøglekompetencer, og når de samarbejder er der ingen projekter, der ikke kan løses
Det er vigtigt, at vi er de bedste til at give teknisk support, undervisning og service på markedet,” siger Hallvard Banken og fortsætter; ”Vores kunder ved, at de kan regne med os, og det er derfor, de bliver ved med at handle med os. Vi vil blive ved med at være de bedste. Kun de bedste vil være den foretrukne servicepartner – også i fremtiden.
landschefen for GEZE Norge, Hallvard BankenGEZE serviceteknikere er meget erfarne og altid klar til at yde fremragende service og kvalitetsinstallation. © Petra De Laet
Lokal service i hele landet
Med store områder at dække i Norden er det svært at være lokalt til stede i alle hjørner af et land. Derfor har GEZE god erfaring med samarbejde med partnere i både Sverige og Norge. Mens projektledelse og teknisk support ofte styres fra GEZE kontoret, er både service hos kunden såvel som samarbejde med pålidelige partnere ofte best practice hos GEZE.
I Danmark er GEZEs serviceteam fordelt godt ud i hele landet. Her er GEZE i stand til at være på stedet med egne teknikere i hele landet. I mellemtiden arbejder GEZE i Danmark også med lokale partnere for at imødekomme projektets eller serviceopgavens bedste interesse. For hvert enkelt tilfælde er det en prioritet for teamene hos GEZE at yde den optimale service gennem hele projektet og i hele produktets levetid.